Korzyści dla klientów i firm
Handel

Korzyści dla klientów i firm

Kody promocyjne już na stałe wpisały się w ofertę wielu sklepów internetowych. I trudno się temu dziwić, gdyż nie tylko charakteryzują się wieloma zaletami (i to zarówno z punktu widzenia klientów, jak i samych sklepów), ale też są bardzo proste w użyciu. Dlatego też stały się tak bardzo popularne. Jakie zalety posiadają kody rabatowe? Oto te podstawowe.

Kody zniżkowe – plusy dla klientów

Zalando kod rabatowy to wiele opcji na obniżenie cen za zakupy. Wśród tych najważniejszych można wymienić:

  • zniżki na produkty, które często sięgają nawet kilkudziesięciu procent (i to zarówno na wszystkie, jak i te wybrane),
  • darmowa wysyłka,
  • bonus powitalny (realizowany przy pierwszym zamówieniu),
  • dodatkowy rabat na przystąpienie do newslettera,
  • kody zniżkowe na zakup więcej niż jednej rzeczy.

Dodatkową zaletą kuponów promocyjnych jest to, iż są bardzo łatwe w użyciu – wystarczy wpisać je w określone pole, a system automatycznie je nalicza.

Korzyści dla firm

Kupony rabatowe to niewątpliwie ogromna korzyść dla kupującego. Ale nie tylko. Na takich formach promocji zyskuje także sam sklep. W jaki sposób? Przede wszystkim ma szansę na szybką sprzedaż towarów ze starych kolekcji. Dodatkowo dzięki kuponom sklep internetowy dociera do szerokiego grona potencjalnych klientów, sprzedaje więcej towaru, ociepla swój wizerunek i podnosi prestiż. Jednocześnie takie kupony są zachętą do powrotu klientów i ich ponownych zakupów. Zatem kupony zniżkowe to jedna z form reklamy, która w znaczący sposób podnosi konkurencyjność danego sklepu.

Kupony zniżkowe to doskonały sposób na zrobienie tańszych zakupów i skorzystanie z dodatkowych bonusów. Natomiast dla sklepu internetowego to świetna reklama i szansa na wyprzedanie towaru. Dlatego też kody zniżkowe cieszą się coraz większą popularnością – i to zarówno wśród klientów, jak i firm.